25 April

Helloj bloggen,
vad har jag gjort idag jo!

Jag har tagit min första jogging runda,
det kändes jätte bra och det gick jätte bra.
Benen bara sprang på, svettigt men okej.
Varje söndag nu framöver.
I veckorna blir det lite armhävningar och situps.

Nu håller jag på med kultur och idé historian (igen)
mycket spännande inte, jag kommer verkligen ingen vart.
Har sammanfattat 1½ häfte och man kan inte kalla det sammanfattning.
Jag har 1½ häfte kvar och jag chansar på att min ammanfattning kommer landa på tio sidor minst.
Förhoppningsvis får jag sällskap och hjälp senare ikväll.

Jag målade en ny tröja idag, kanske kommer upp bild i morgon.
Eller så får ni se det med egna ögon, jag blev nöjd iaf.
Jag har kollat på Eva och Adam snart klar med hela boxen,
bara filmen kvar att se, men jag tror det blir lite arkiv x senare istället.

Förresten så kom min mamma hem från ullared igår och hon gav mig:
En ny mascara,
två nya kajalpennor, (fasta)
ett vitt långt linne (typ klänning fast i linne)
och ett par sjukt lackiga leggins.

pusspå min mamma!
Fast egentligen skulle linnet vara svart,
men det gör inget, för det var det jag målade på,
så det gav mig lite sysselsättning.
Jag har blivit kär i Radiohead förresten.

Dagens låt:


jag är.. k.
ciao!

Kommentarer
Postat av: olivia

fan vad lackigt! nej men jag har inte gjort något på kultur och idehistorian.. hon kommer bli sur. elle så kommer jag skämma ut mig om vi ska säga något muntligt hehe

2010-04-25 @ 21:43:33
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Stina

nu blev jag nyfiken. vad betyder "jag är.. k." ? raring, you have som explaining to do, tamorrow at schooool ;)

2010-04-25 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0