24 April

NEJ, fan, i morgon börjar jag träna igen!
Antingen ska jag börja springa,
eller så ska jag träna som vanligt hemma.
Tror det blir ut och springa varje söndag,
plus att jag cyklar till skolan tre dagar i veckan
och resten av dagarna blir det hemma träning.
Japp så får det bli!

jag är trött på att bli anfådd för minsta lilla grej,
usch och fy nu är det dags!

Igår var ett riktigt äventyr,
klockan nio cyklade jag i regnet till Egna hem,
där träffade jag Albin, Fanny, Johanna och alex.
Ja så var där ju fler också förståss.
Sen vid elva tiden var Johanna och Alex trötta,
så jag bestämde mig för att cykla till sommarlust,
där träffade jag Simon en stund och stod och snackade.
Sen drog jag vidare till Näsby där min syrras kille hade fest.
Tyvärr skulle de dra ut precis när jag kom.
Fast de missade bussen så jag satt där en stund och pratade med dem.
Sen cyklade jag hem, åt massa godis och satt vid datorn.
Sen somnade jag.

Idag!
Just nu håller jag på att stor städa mitt rum,
jag ahr dammtorkat allt,
ska gå en runda med dammvippan i taket,
sen ska jag damsuga och vika ihop kläder.
Ska lägga i massa papper i plast mappar
så jag får ordning på skolgrejer och mina skisser och andra viktiga papper.
Sen ska jag nog ut och sätta mig och plugga lite kultur och idé historia.
Ikväll kommer Albin och kanske Helin,
vi ska äta massor med godis och kolla på film!
förhoppningsvis vill de se Eva och Adam med mig HEHEH och luftslottet som sprängdes.

Dagens låt:


sorry för långt inlägg då!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0