23 April

Hejsan hoppsan,
jag är lycklig
jag är pirrig
jag är osäker
jag fick ångest.

Haha mycket känslor på en och samma gång?
Idag var en spännande dag, nej inte alls egentligen.
Började dagen med naturkunskap,
försökte få igång min dator med skolans inloggning men nej.
eftersom alla antivirus program är utslagna av ett virus så gick ju det skäpp rätt åt skogen.
Men jag hann nästan klart med hela insändaren som Ola (min lärare) tyckte var skit bra!
Gud vad jag blev glad (blev klar med den precis) vi ska skicka in den till en tidning tyckte han.
Sen var det engelska, hände inget alls, men tiden gick ganska snabbt.
Sen gick jag, Johanna och Sandra och käkade på trendi,
Alla tog baguetter, jag åt en med grekiskt sallad och tzatsiki.
Sen var de kultur och idé historia, vi var fyra pers? haha jagf ick iaf jätte mycket gjort.

Sen bar det av till konserthuset men en helt underbar konsert,
alla var otroligt duktiga denna gången,
jag vill bara upp och sjunga loss jag också,
men det fick jag inte.
Och Jacob ville skämma ut mig inför hela publiken,
jippie!

Sen hamnade jag här och skrev klart min insändare och lyssnar på Coldplay.
Jag vill säga ordet men jag kan inte, det fasntar i halsen,
åker tillbaka ner till lungorna, fjärilarna börjar igen.
Sen börjar det om från början som en klump.
Ångest. Fina känslor.

Dagens låt:


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0