22 April

Hej hopp!

Jag åt nyss löksoppa, fy farao vad gott det var!
Jag menar det ja, det var as gott!!11ettett

För cirka en timme sen kom jag hem från studion,
vilket betyder att vi har jobbat där i 6½ timme ungefär och ändå är vi inte klara.
André spelade in sång, jag skrattade så mycket att jag grät och var tvungen att tvätta av mig sminket.
Samme sjöng också väldigt vackert!
Allt gick jätte bra fram tills jag skulle spela in sången.
Jag vågade inte riktigt trycka på, men tillslut fick dem mig att göra det.
Tack vare Jack (vår lärare då)

EN givande dag.
Förutom svenskan, vi började läsa en fruktansvärt svår bok.
Och ingen kunde koncentrera sig så vi slutade efter 40min haha.

Nu ska jag fixa lite till med kultur och idé historian,
men jag tror jag kommer få sitta med den i helgen.
Jag måste läsa ett engelska häfte också till NP usch säger jag bara.
Svårt när man är hemma så sent också bläääää.
Aja jag måste gå nu annars kommer jag aldrig här i från.

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0