21 April

Hela denna dagen har varit ospännande.
Fast allt måste väll inte vara spännande.

I morse ville jag verkligen inte gå upp.
mina ögonlock hade fastnat på "stängd".
Tillslut fick jag dra mig upp eftersom jag skulle ta bussen.
Matteprov dirket på morgonen, as härligt, not.
Men det gick väll helt okej.
Historia genomgång på Första världskriget, wiho, det har man aldrig hört.
Gehörs och musik lära oförberett prov, som egentligen var helt okej,
för nu vet jag ungefär vad jag behöver plugga på och gå igenom till det riktiga provet.
Sista lektionen Engelska, helt okej, ganska mycket kaos som vanligt en onsdag eftermiddag.

Jag ville "glömma" min sånglektion, men någon ringde och gav mig en påminnelse,
så jag rusade upp till tredje våningen och det visade sig att det lönade sig.
Hon var jätte duktig och lärde mig en hel del nya tekniker när det gällde min röst.
Och jag MÅSTE verkligen kolla upp min hals nu snarast.

Nu har jag snart strykit under typ 100sidor med kultur och idé historia och idag SKA jag spela Sims.
Jag måste bara fixa klart häftet till kultur och idé historian, blää. Hela denna veckan har bestått av plugg.

Varför ska det vara så svårt?
Liksom jag vill låta känslorna sprida sig,
krama om min mage släppa ut fjärilarna,
men där finns en osäkerhet,
jag vet inte var jag ska ta vägen med mig själv.
En slags känsla av ångest.
Fan, varför kan inte bara känslorna få falla fritt?


Dagens låt:


ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0