20 April

mys väder, inte alls.
gud vad lesen jag blev när jag såg snö"flingorna"
jag trodde det var det sista man sett av dem sen snön försvann.
Men inte då! jävla vår, kommer inte bli något av den.

Förresten så älskar jag mina föräldrar,
de är väldigt bra!

Aja, idag har inte varit en jätte spännande dag.
Först ensamble, gick väll bättre på ett sätt och sämre på ett.
Men jag är nöjd för det har kommit framsteg iaf!
Sen var det naturkunskap och tydligen hade skolan införskaffat laptops,
så vi fick använda oss av dem idag och skriva våra insändare.
Sen var det gympa och tiden bara sprang iväg, men så går det väll när man har kul!

Efter det var det dags för filmklubben igen och vi såg Stadge Beauty,
den var helt underbar, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Och det var precis som Joel sa att den är väldigt svår att sätta en genre på.

När jag kom hem pluggade jag matte och det gick helt okej.
Vissa grejer jag fortfarande inte fattar som jag får ta upp med Carl när han har tid.
Nu ska jag skriva min naturkunskaps uppgift sen ska jag stryka under ännu ett häfte till kultur och idé historian.
GUD VAD ROLIGT: nej.

Dagens låt:

jag är kär i Lady Gaga <3

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0