19 April

Varför känns det som om det är en stor tävling runt omkring mig jämt?
Usch, det är verkligen jätte jobbigt.

Anyway, blev precis klar med matten,
nästan helt klar, bara typ, tre eller fyra tal kvar nu som jag gör i morgon.
Senare får det väll bli lite mer kultur och idé historia.

Iaf, så hände det en väldigt spännande sak idag.
När jag står och väntar på bussen med Liv så kommer Johannes och Samme fram till mig.
Jag frågar vart de ska och de skämtar om att de ska hem till mig.
Så jag och Liv går på bussen, sen helt plötsligt ser jag Samme gå på precis innan bussen ska gå iaf.
Sen få när Liv hoppade av så hade Samme bestämt sig för att följa med mig hem.
VÄLDIGT spännande och spontant som sagt.

Så ja jag satt och försökte plugga matte medan han spelade väldigt mycket och fint gitarr (gud vilken konstig mening)
Sen så kom jag på att jag inte kunde plugga så jag sket i det,
så vi låg och pratade om dödsfallet här i Nosaby och om japanska filmer.
Och sen var det slut på det roliga för andré kom och hämtade Samme i sin BMW, vilket också var spännande eftersom jag aldrig sett hans bil WOHO! konstig dag.
Så när samme stack fick jag helt plötsligt känslan av att jag var extremt ensam och hade jätte tråkigt.
Så plugget blev genast ännu tråkigare än vad det brukar vara.
Han påminde mig också om att jag har glömt spela sims på jätteeeee länge. så det ska jag göra ikväll!

Dagens låt:

har kommit fram till att låten är en gammalgoding, därför är den jätte bra!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0