18 April

Tjabba tjena.

Idag har jag verkligen tagit det lugnt,
samtidigt som jag fått mycket gjort.
Vaknade klockan tjugo över elva,
gick ner och åt frukost framför tv:n
kollade på Millenium serien.

Efter det gick jag upp på rummet och satte mig med matten,
det gick helt okej till en början, sen gick det dåligt, sen gick det bra igen.
Sen bestämde jag mig för att fixa lite med Kultur och Idé historian,
strök under hälften av häftet som är på 60 sidor, fastnade vid ett ställe för jag inte vet om vi ska ha det.
I morgon ska jag verkligen arbeta med både matte och kultir och idé historia i skolan.
Skärpning! Sen har jag plocket i ordning en del på mitt rum och duschat.
Jag är stolt över mig själv.

Nu ska jag fortsätta plocka in lite tvätt och sånt,
sen ska jag nog glo på något avsnitt arkiv x, säsong åtta!
äntligen, sen ska jag kolla sailor moon när jag är klar med arkiv x, wiho.

Känns som denna veckan är fullsmockad med grejer,
kommer bli mycket plugg och en del övertid i skolan.. suck.

Dagens låt:


ciao.

Kommentarer
Postat av: olivia

Men snart är det siesta !!! difsdkdg

2010-04-18 @ 21:30:03
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0