17 April

Hej hej!
Kunde inte skriva igår för jag var inte hemma förrän två.
Igår var en händelserik dag och värd en fet stjärna.

Skoldagen var otroligt rolig, jag vet inte varför.
Vi fick tid att prata ut, dem det gäller då och det var skönt.
Det kändes som många hårda knutar knöts upp.
Efter skolan gick jag och färgade håret och klippte mig.
Någon bild kommer väll upp på min bdb sen.
Sen bar det av till Alex där jag och Johanna började laga mat.
Bacon inlindade kycklingfileér och potatisgratäng mumma.
Sen gick vi ut till Albin och dansade och festade lite.
När klockan blev tio drog vi in till parken för att träffa folk.
När vi kom fram satt Sigrid och Marta där, vi pratade också om massa grejer.
Jag har kommit fram till att jag älskar min klass så otroligt mycket!

Ja en fet stjärna på dagen igår.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Typ, plugga, spela gitarr och försöka att inte sitta vad datorn.
Eftersom min migrän kommer från dator sittande för jag spänner mina axlar.
Så efter bara en halvtimmes sittande har jag jätte mycket spänningar i hela nacken.
Så jag måste sluta skriva.

Dagens låt:


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0