15 April

Fan, alltid, jag.

dagen börjar ju as fint,
fram tills nu, helvete.
fråga inte, skitsamma, ni får inte veta ändå.
vill bara utrycka mig lite.

Aja, esv det gick fint vi fick rodda.
Sen så fick vi reda ut en lååååång kabel på 20meter vilket tog oss en halvtimme.
Och vår lärare har oss på film, spännande.
Sen var det att springa och handla lite grejer.
Det blev en BH och ett linne. wiho.
Efter det hade jag sånglektion, det gick toppen bra, klarade avistan osv osv.
- Glassa i solen en timme, äta -> till Studion.
Och så började vår inspelning.
Vi var i studion i sex timmar och vi blev inte klara.
Under denna tiden hann detta hända:
Trummor inspelade
Bas inspelad, undertiden käkar man babbe.
Börjar på gitarren (när saker börjar urarta)
Robin tittar in, lite små rolig sådär.
Fiskrig och kittelkrig startar.
Mys. <- ehm ja, tolka det som ni vill.

eeeh, sen stack vi nog.
sen kom jag hem och försökte göra naturkunskapen men det gick inget vidare.
Nu ska jag spela gitarr för jag får inte sitta vid datorn för jag har sabbat min nacke.
woho, not.

FAN FAN FAN FAN FAN! faaaaaaaaaaan. helvete.

ingen låt för jag har fan inte lust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0