14 April

Jag säger precis som Robin sa idag,
det är så jävla mycket vårkänslor att man nästan blir kåt.
Fy vad härligt väder det är, jag kunde till och med cykla hem i mina trekvartsbyxor!
Ja idag har varit en bra dag. Vanliga lektioner, ganska tråkigt först.
Sen var det sång och det gick bättre än jag trodde, snart är det ES-konsert WIHO.
Sen var det rep med grabbarna, vi satte låten på typ en timme, väldigt bra (y)
Sen stannade vi kvar lite extra för att spela in pianot, det gick också jätte bra och snabbt.
Sen snackade vi lite och chiiiilllaaaade.
Sen satte jag och andré oss på cyklarna och hade följe fram till konsum sen gick vi skilda vägar.
SEN nej jag skoja, fan vad mycket sen jag har skrivit märkte jag nu,.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror det blir lite matte och naturkunskap..
om jag orkar vilket jag probobly inte alls gör, vilket tvingar mig att sitta med det i morgon kväll efter inspelningen.
intressant va?
Aja, jag har ont i huvudet idag igen, konsant huvudvärk i fyra dagar tror jag det blir nu. wiho (Y)
Tror jag måste sova ut ordentligt.

aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva, ska svara på ett sms först.
dagens låt:
VÅR EGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0