13 April

Tjabba tjena.

Idag har varit en lugn skoldag.
Ensamblen var jätte rolig för jag klarade gitarren så himla bra.
Snart är det dags för uppträde också, shit, neeervös.
Och jag har bestämt mig för att vara med på skolavslutningen,
Jonas är på, men vi vet inte vilket låt, hihih spännande som fan.
Jag är jätte pepp, men min huvudvärd drar ner mig en hel del.

Aja, skolan idag var bra som sagt.
Ska skriva en insändare om skogsskövling,
sen var det gympa med skeppsbrott, det var roligt (y)
Efter det stack jag och mötte upp Albin eftersom vi skulle till filmklubben.
Först stack jag och käkade en cheeseburger, omnomnom.
Sen stack vi då till filmklubben och kollade på min granne tottoro,
mumz, blir alltid lika lycklig när jag ser den!

Aja, nu ska jag hitta en låt,
sen ska jag hoppa in i duschen.

I morn blir det lång dag, likadant på torsdag.
Imorn blire rep med Samme, André, Jonas och Robin.
Torsdag blir det inspelning.

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0