12 April

Ajdå, jag glömde helt att skriva igår!
Illa illa, jag hade fullt upp känns det som.
Satt iof nästan bara vid datorn.
Eller ja, jag kollade på film, disney channel "inte ett pip" den var bra.
Sen fick jag två par tröjor av mamma och min syster,
alltså ett par av deras gamla, de var stickade.
Jag bestämde mig genast för att sy om dem!
Och oj vad nöjd jag blev..





lite suddiga bilder, för min syster har snott den riktiga kameran, grr!

Aja, idag skulle vi egentligen repa, men det fanns inga rum lediga.
Så jag, samme, jonas och andré ställde oss och pratade ett tag på skolgården.
Jonas gick efter ett tag medan jag, samme, jenny (som kom efter ett tag) och andré satte oss på en bänk och pratade slogans.
Sen kom Jenny med en väldigt genialisk idé att vi skulle spela fotboll på österräng.
Och så blev det, jag och Jenny stack hem till henne och käkade ett par smörgåsar och sedan mötte vi upp Samme och andré utanför österräng gymnasiet.
Vi spelade en hel del fotboll, eller ja om man nu vill kalla det fotboll.
Det var iaf fruktansvärt kul! Jag skrattade verkligen hela tiden.
Sen var det ju dags att dra hem, tyvärr.
När jag kom hem väntade maten, fast först fick jag ifs sticka tillbaka till netto (igen) och handla Keso till mamma.
Sen hamnade jag här, som vanligt.
Snart ska jag kolla på Arn med mamma och pappa och ta en FET huvudvärkstablett, för mitt huvud sprängs nog snart.

Dagens låt:

Emil jensen är en av mina nya stora kärlekar, smk är ju ett plus i kanten, sjukt härligt!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0