10 April

Hejsan hoppsan!

Vaknade hemma hos Kim idag.
Sprang upp när jag hörde att folk snackade.
Där låg ett par människor i den stora sängen så jag bestämde mig för att krypa ner jag också.
Men sen stack tre av dem så blev det bara jag och Kim kvar.
Vi somnade om och vaknade igen vid ett, då sprang vi upp till Ella och väckte henne.
Sedan kollade vi på alla bilder från festen.
Hahaha galet alltihopa.

Men ja gårdagen var spännande,
jag var sjukt snygg och alla andra också.
Som var utklädda för det var vissa som var ganska tråkiga och inte var utklädda.
Iaf sjukt kul och jag hoppas verkligen att vi gör om det igen.

Ikväll blir det hemma mys,
ska äta mammas goda fisksoppa,
sen ska jag kolla på millenium serien med mamma och pappa.
Kanske systeryster också.
Mycket spännande va?

Dagens låt:

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0