29 November 16.41 - första advent.

Trots att jag mådde pissigt igår tyckte jag att jag kunde dra och fira tidig jul hos Jenny.
Det var totalt hel mys, vi bakade, dansade lite till jul musik, såg på skräckis och lite annat smått och gott.
Idag vaknade vi på morgonen och kollade på Disney Dags.
Sen åt vi frukost och började baka pepparkakor, ännu mera mys med julmusik!
Vi vandrade mot Netto köpte falukorv och sen lagade vi mat.
Vi kollade på mysteriet på greveholm och sen tillslut fikade vi och bytte paketer.
En totalt lyckad helg.

förutom!!
att jag tror jag fått halsfluss,
så antagligen blir det doktorn i morgon.
Jag hoppas på att jag kan få pencilin eller iaf ngn jävla tablett som tar bort smärtan i halsen.
Varken ibumetin eller panodil funkar och defenitivt inte halstabletter.
Känns helt jävla värdelöst med halsen, skulle klarat mig utan den i en vecka iaf..

men tack för helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0