26 November

Idag:
Stack till skolan klockan åtta trots att vi inte började förrän 11.20.
Känner mig stolt som orkade pallra mig upp så tidigt.
Mötte upp Andre och Samme, sen kom också Jonas.
Vi repade fram tills vi började (för idag skulle vi ju spela in)
Sen var det dags för inspelning.
Det gick skit bra och vi musiker behövde inte rodda upp ngt,
Jack (vår lärare) sa att vi inte fick hahah.
Så ja, vi började ju med trummor såklart och det gick väldigt bra faktiskt, tog typ 2timmar med roddning,
inte ens det tror jag.
Basen och gitarrerna tog liiiite längre tid haha.
Det blev fel ljud och allt, men det löste sig.
Läraren skulle dock gå vid tio i fem så vi fick klara oss själva fram till kvart i sju då larmet skulle gått om vi var kvar.
När vi hade en kvart kvar på oss så spelade vi in sången.
Som vi ska göra om för jag tyckte det lät förjävligt.. vilket det alltid gör när man hör sig själv.
Så allt blev inte klart idag, men det var värt tiden kan jag verkligen påstå för det var fruktansvärt kul!
(jag skulle kunna bo i en studio)

Snart ska jag kolla på Arkiv X och så ska jag träna,
för jag har slarvat med dagarna, fy på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0