24 November

Alltså alla dagar nu förtiden är ganska sköna, fast ändå as långe för min del.
Idag började vi med ensamble och har äntligen fattat hur fan jag ska spela låt jäveln.
Vi badade idag extremt skönt faktiskt, längesen jag badade..
har blivit så jävla dyrt.

Försöker plugga matte men mamma väsnas som fan,
typ välter hela huset och mumlar en massa skit och ja?
fast jag tror jag är klar, för jag orkar inte plugga och det känns som jag kan kapitlet.
Sen måste jag plugga engelska glosor men det orkar jag verkligen inte!!
Fattar inte hur jag ska hinna med historian denna veckan heller..
I morn går jag först i skolan till två, sen ska vi repa inför inspelningen.
Efter vi repat ska jag på bio med tjajorna, eller de flesta av dem iaf.
Och så kommer jag hem klockan nio ungefär.
På torsdag går vi i skolan till fyra, från ett till fyra ska vi spela in i studio så det blir en lika lång dag.
typ till nio kanske tio?

när fan ska jag hinna med allt?
Förresten vet jag iaf vilken låt jag ska sjunga på uppspelet nu!


OCH JAG HAR ÄNTLIGEN KÖPT JULKLAPPEN VI SKA HA TILL I HELGEN MUMZZZZZ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0