23 November

Idag har det varit en lugn dag i skolan,
hade konsert på morgonen som jag skulle vara scentekniker till.
Men det var akustisk konsert så det behövdes inte.
Jag, Sandra och Benjamin tog hand om garderoben, fick lite små hjälp av Miranda.
Sen hade vi bara en lektion kvar, så ja, lungt?

Sen stannade jag, Samme, Jonas, André och med gästningen Johannes.
Det gick super bra idag och vi har snart fått ihop hela låten
Sen skulle någon sno vårt rum ifrån oss så tänkte vi att vi kunde göra klart synthen i midi.
Men nej vi kunde inte komma in i ljudteknikssalen.

Nu har jag gjort lite matte men det gick åt helvete för jag fattar ingenting av den jävla komplement bajset.
Ska nog ta tag i engelsken också snart sen får det gå som det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0