17 November 21.10 - Öppter hus

Idag hade vi öppet hus i skolan,
det var otroligt kul och gick otroligt bra!
jag sjöng i aulan när alla kom in (Die Mauer)
och sen så sjöng Marta och Sigrid två låtar och jag och mimmi la stämmor.
Victor, Jacob, Antreski, Sigrid och Marta spelade också.
och jag spelade ju på mina pinnar, helt underbart?

Sen sprang man mest runt och kollade på andra, dansarna och själva musik introduktionen.
Mycket spännande, åt kakor och drack saft och dansade lite.
Jag har nog aldrig haft roligare i skolan och ändå fick vi stanna fram till klockan halv nio.
HELT OTROLIGT, jag hoppas många vill börja på C4 nu (y)
Så dagen bestod av: Mat på McDonalds, Kaffe rep och en jävla massa skratt,
och såklart jag och Jacob ska ju ha film kväll? haha!
(Den är grön de stack för två timmar sen)
haha jag dör lite smått.

PuzzN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0