8 December - Grattis till mig!

Jag borde kanske skriva äntligen 17, men själv önskar jag att jag kunde sagt äntligen 18!
haha men nu ska jag inte låta ha galen/snål kanske?
Jag har haft en helt underbar födelsedag, skolan var bra, efter skolan var bra, kvällen helt underbar!
Fick en hel del som jag önskat mig, jag har antagligen råd att köpa min Siesta biljett redan.
Fick ett presentkort till på BokBok på 200kr
och en hel del pengar.
En blomma och massor med kort.
Avril Lavinge perfymen black star med body lotion och shower gel.
Och typ världens snyggaste tröja med lite små grejer till från samma hemsida.

Åt Langos mumzigt som fan.
Och innan dess pluggade jag lite och bytta (äntligen) strängar på min elgitarr.
Men jag lyckades spräcka den tunnaste E strängen så ja.
Hinner antagligen inte köpa någon ny i morgon för jag ska färga håret tio minuter efter vi slutat
sen måste jag hem och plugga järnet typ!

ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0