7 December - en dag kvar!

Otroligt, jag längtar till födelsedagen.
För ett par dagar sedan ville jag verkligen inte fylla år,
inte 17 iaf, för jag vill hoppa över det mest dötrista året som finns.
Jag vill pierca mig, jag vill tatuera mig och jag vill defenitivt kunna gå på puben.
Det ända jag inte vill närma mig är studenten *ryser*
jag vill faktsikt inte gå ut skolan, hur skoltrött jag än är, drygt som fan.

Igår var iaf en mysig dag, släkten kom för att fira mig och jag fick lite paket:
Transformers 1&2 i en box
Min Granne Totoroa från min favorit regisör Hayao Miyazaki
400kr på Butik 47 så nu kan jag äntligen köpa nya byxor!
200kr på bikbok (ännu mera nya kläder)
Chock rosa nagellack
och en finfinblomma!

presentkorten ryker efter julen brukar alltid samla på mig lite så man kan shoppa loss på julrean eller något liknande!
Så blir det langos och familjemys i morgon, dock så blir det massa plugg, precis som idag.
Har pluggat matte och ljudteknik, mindre skoj faktiskt. Dags att lägga sig i sängen igen och läsa igenom Ljudtekniken EN gång till.. typ fjärde gången?
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0