30 December

Idag svimmade jag för min tredje gång.
HAHA jag är så jävla kass.
Bara för att jag blev så nervös när hon skulle ta hålet i mitt öra.
Aja nu är det gjort och jag tänker inte ta några fler hål förrän jag fyller 18.
och jag skiter i om jag svimmar när jag piercar mig för det ska jag göra.
Och mina föräldrar säger bara "hur fan ska du klara av att tatuera dig om du nu bara svimmar"
det är inte samma sak ;<
jag looooovar!

fast friösren jag tog det hos tyckte det var läskigt.
för jag hade fått typ ett anfall och skakade som fan.
As äckligt, såg massa sjuka bilder i huvudet och visste inte vart jag var när jag vaknade.
Men jag börjar vänja mig nu.
Första gången är den värsta, hoho,

började på skissen igår till min tatuering, jag suger verkligen på att rita,
men den kommer bli awesome!
Mamma vill bara att jag ska ångra mig pappa säger ingenting haha!
puss på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0