27 December

Kom hem från min bästaste finaste älskvärldaste kusin nyss.
I already miss her to much.

Firade en jul till den 25 och fick lite fler önskvärda saker:
Två böcker: Bara inte du och Harry Potter och dödsrelikerna
En film: Twilight
Ögon skugga tre olika nyanser i svart till ljusgrått.
En chokladklubba (mumma)
200kr på lasses musik (så jag äntligen kan köpa mer gitarr tillbehör)
och lite annat smått och gott.

Igår och idag har vi bara legat och slöat framför tv:n,
kännt mig omtyckt och behövde, snackat ur mig, på mig och ja nej jag vet inte.
Men fått ur mig en del ilska och hat till de personen som verkligen förstår mig.

Nu ska jag nog spela lite spel, glo lite film och prata med lite folk.
Tänkte gå på stan i morn om någon hade lust att följa med mig.
På Tisdag drar jag och syrran till tatueringsstudion och hon ska tatuera sig.

Kommentarer
Postat av: mirre

som en e-sträng till exempel ;) nej jag skoja, din e-sträng är assnygg och asfin =)

2009-12-27 @ 21:37:29
Postat av: panda

saknar dig alldeles för mycket redan jaaaah :/ <3

2009-12-31 @ 17:17:57
URL: http://jagvillkunnavaracool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0