24 December God Jul

Japp, idag har varit en fartfylld jul hemma hos först min mormor sen min moster.
Vi började med att käka god middag sen kollade vi på Kalle Anka.
Dock inte mkt sett eftersom Kristian (min kusins barn) sprang runt överallt och lekte.
Sedan körde vi, kategoria eller vad det heter som vi gör varje jul.
ALLTID lika kul för vi bråkar alltid om vad som är rätt och fel.
Sen blev det charader (stavning?) ALLTID lika konstiga grejer.

Sen öppnade vi julklappar och jag blev riktigt nöjd med allt jag fick:
Två böcker: Genom dina ögon och så länge vi båda andas (iiiiiih)
Fyra filmer: tre av Hayao Miyazaki och en av samma sorts, alltså japanskt (iiiiih)+(min samling är snart klar)
En stämmaparat
Presentkort på klipp och kryll till färgning och ett presentkort så jag kan ta nya hål i öronen.
(ska övertala mamma så jag kan få ta industrial, mums?)
Biocheck
200kr som jag kan handla på inne på drop dead!
sen var det kanske ngt mer, minns inte.
Sjukt nöjd och glad iaf!

I morn åker jag till kusinerna igen och firar en andra jul, mumzigt!
Sen stannar jag där till den 27 ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0