23 December

I morgon smäller det,
nu är det jul igen!
haha jag är efter som säger det nu.
Men verkligen, jag har varit så upptagen med annat.

Idag kommer Majkie runt ett, två tiden.
Ska bli kul att träffas igen.
Vi ska väll glo på film och massa sånt som vanligt.

Jag ska slå in mina sista julklappar och passa på att fixa klart mammas och pappas.
Vilket jag borde gjort för längesen, men inte haft tid till eller bara skjutit upp.

Iförrgår bestämde jag mig för att jag ska ta nya hål i öronen.
Ett ovanför min töjning (på mitt högra öra har jag redan hål som går igenom fortfarande)
och ett uppe i örat, hade ju gärna tagit industrial istället men det får jag nog inte för mamma.
-.-'

aja måste kasta mig in i duschen nu (kanske inte bokstavligttalat).
ciao!

Kommentarer
Postat av: mirre

ser framför mig hur du flyger in i kaklet.. ser rätt roligt ut om jag får säga det själv

2009-12-23 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0