2 December

Morgon; Får ett sms av min syster.
Vaknar vid exakt samma tid som alla andra mornar.
Väntar på att mamma ska ringa för det kommer hon gör om ungefär en halvtimme.
Precis ätit frukost och tagit min pencilin.
Kollar på Billy och Mandy, alltid lika tråkigt.

Som jag sa till min mamma igår;
alla barnprogram har blivit skit dåliga förutom vissa.
Så varför kollar jag ens på dem?
för det är skoj ;<

Vad jag har att göra idag:
Matte
Gitarr
Sång

måste egentligen städa mitt rum till helgen.
då kommer släkten för att fira mig.
förresten Olivia, jag förlåter dig för du väckte mig igår,
folk har haft en tendens att väcka mig typ varje dag.

förresten mina töjningar är inte vad de borde vara,
det gör mig galen för det betyder att jag kanske måste töja ner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0