19 December

Gårdagen var sjukt spännande,
uppträdandet i skolan gick skit bra.
Mamma och sis var och kollade på mig vilket piggade upp mig jätte mkt.
Fan vilken känsla det är att stå på scenen,
nervöst men jag älskar det!

Senare åkte jag till Anna,
kollade på film och åt pizza.
Black Christmas en hel sjuk film.
Sen satt vi här och chillade,
drog in till stan och ja.
En jätte rolig kväll orkar inte berätta exakt allt.
haha.

Nu sitter jag fortfarande på Annas rum,
hon städar för snart kommer hennes släkt hit.
det ska bli spännande, vi ska äta god mat och massa fika.
Sen i kväll så blir det att glo på Kenny Starfighter.
Det kommer bli mys, i morn drar jag vidare till Lukas.

ciao! finns fortfarande bara här och på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0