17 December

Repetitioner idag,
det gick hyfsat okej, iaf de två sista gångerna.
Magvärk. Jag har inget mer att skriva än filosofiska grejer egentligen.
I morgon drar jag vidare till Helsingborg till annapanna.
det ska bli mys.
Lördag får jag se hur det blir.

Steg för steg,
att vara ensam är det ända som är jobbigt just nu.
jag är rädd för att sitta på mitt eget rum och stänga dörren.
Rädd för vad som kommer ske inombords.
Förvirring, helt totalt snurrig i skallen.
Vad kommer ske här näst?
Vem kommer stå där när jag behöver det?
Jag tar en dag i taget som sagt,
vill inte tro eller tänka en dag för snabbt.
En dag framåt usch nej,
jag är förvånad över att jag fortfarande kan längta.

Jag har aldrig någonsin tyckt det är så jobbigt att drömma om nätterna.
jag är rädd för det mesta tror jag.
Speciellt när jag stänger ögonen och vad jag ska få se för det mesta förvirring
för många ansikten och munnar som äter upp mig.
Jag klandrar ingen och jag menar det.
Egentligen är det inte så farligt, bara jag glömmer vad det egentligen var det handlade om.
det känns som en dröm.

Tre bok titlar passar så bra in nu.
När jag hör din röst - du är så fin
Ljudet av ditt hjärta - tomt
Så länge vi båda andas - så länge du...

Kommentarer
Postat av: miranda

det ska bli så spännande att se ditt nummer imorgon, lycka till!! ha en superbra helg :)

2009-12-17 @ 22:38:09
URL: http://mipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0