14 December

Hej bloggen och "alla" läsare.
Igår fick jag reda på att min pappa läser min blogg Hej pappa!

hum, ja.
Min dag har för det mesta gått ut på att klaga på min enorma huvudvärk,
som kom så fort jag satte min fot innanför klassrummet.
Men jag höll ut hela dagen i alla fall och det var väll okej.
Matten suger just nu, för vår matte lärare tror att vi ligger i back.
Men vi ligger ett helt kapitel före de andra klasserna och vi har prov på onsdag.
Yippi jag måste plugga med min extremt jobbiga huvudvärk.

Men först tänker jag ta det lugnt, för det är inte det första jag vill göra när jag kommer hem.
Ska käka popcorn, kolla på arkiv x och låta huvudvärkstabletten föra sitt jobb.

Förresten har jag kommit på mitt nyårslöfte:
Svär mindre. Jag läste igenom hela min blogg igår
och upptäckte att jag hade minst en eller två svordommar i varje inlägg.
Bra jobbat Felicia, bra jobbat!

jaja, arkiv x nu, matte sen!
ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0