13 December

Sleten som fan,
sjukt härlig kväll igår iaf!
Träffade folk jag inte träffar på fruktansvärt länge.
Drack lite, dansade lite, hade lite limbo osv. haha!
as trevligt iaf!

på dagen var jag och kollade på bio med ma&pa!
vi kollade på luftslottet som sprängdes.
Sjukt bra!
älskar alla de filmerna, tror jag tkr den sista har varit den bästa,
för jag har glott slut på den första.

idag orkar jag typ ingenting,
vill helst bara sova eftersom jag var hemma vid kvart i tre i natt.
men jag kan inte sova för jag måste snart lägga in tvätt och städa lite på mitt rum.
När mamma kommer hem och vi har ätit så ska vi baka pepparkakor!
mys som fan.
Nu blir det nog arkiv x sen ska jag se slutet på levande slottet.
Ikväll blire Spirited Away!

ha det fint, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0