11 December

Sittr och äter falukorv och makaroner just nu.
Och jag r sämst och försov mig i typ fem timmar.
Helt sjukt vaknar tjugo över tolv och slänger på mig kläderna för att drat ill sista lektionen i skolan.
Pallar inte bli uppskriven på skolk.

Så ja känns lite sämst haha.
Men ja fick ingenting gjort heller på lektionen, satt bara och snackade.
Och detta var den dagen jag "ville" till skolan faktiskt.

Aja, ikväll blir en hemma kväll Majkie kommer hit.
Vi ska glo på Mysteriet på Greveholm,
det ska bli trevligt!

jag har inte så mkt mer att skriva,
för det är as jobbigt att ha Disney Channel på svenska i bakgrunden.
Kommer snart börja skriva det dem säger ist.
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0