1 December - 7 dagar

Hej hopp.
Här ligger jag i min säng som jag gjort ända sedan jag kom hem i söndes.
Var på akuten i söndags kväll för att kolla halsen.
De hittade ingenting, sen tog de blodprov och så hittade de någon konstig bakterie odling.
wierd.

fick pencilin i varje fall så nu knaprar man mer tabletter.
Har varit hemma från skolan två dagar i rad nu.
Ska höra med mamma om hon vågar släppa iväg mig i morgon.
Hon sa att jag borde vara hemma "ett par dagar" så jag vet inte hur länge det är.
Hade varit skönt att vara hemma i morgon också faktiskt, för då hinner jag öva extra mycket på min sång och gitarr.

Håller på att göra klart Historia arbetet känns som jag gjort alldeles för lite så jag lägger till en extra sak.
Hoppas faktiskt på att få lika bra betyg i historia som jag fick i Samhälle.

jag är trött för en viss Olivia väckte mig vid tio i morse, när jag ville sova.
Så jag kanske tar mig en tupplur efter jag gjort klart min mind map och kollat ett avsnitt arkiv X.

I varje fall så har jag och Lukas varit tillsammans i 29 Månader nu,
puss love <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det verkligen möjligt att du gör lite i Historian?

2009-12-01 @ 20:41:21
Postat av: olivia

det var inte meningen:P glömde du var sjuk och tänkte meddela att jossan var sen till ensamblen .....

2009-12-02 @ 06:41:02
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0